7 שיטות להגדלת מספר הפניות מאתר בית הספר או המכללה

לכל מוסד חינוכי שמכבד את עצמו יש כיום אתר. אחרי שניתחנו 97 אתרים שונים בתחום החינוך ביניהם אתרים של: בתי ספר יסודיים, תיכוניים, כפרי נוער, ישיבות, אולפנות, מכללות להכשרה מקצועית ומוסדות אקדמיים שמנו לב למספר מרכיבים משותפים שלוקים בחסר באתרים אלו. יישום של העצות הבאות יעזרו לכם להגדיל בעשרות עד מאות אחוזים את מספר הפניות מהאתר.

הוספת בלוג לאתר בית הספר או המכללה

בלוג הוא למעשה ארכיון של מאמרים בו תוכלו להוסיף כתבות לאתר בית הספר או המכללה. ישנם סוגים רבים של כתבות שתוכלו להוסיף: עדכון מאירועים שוטפים, לדוגמא, אירועי חנוכה בבית הספר; טיפים ומדריכים, איך לבחור איזה תואר ללמוד ועוד.

אתר מועדכן ישדר אמינות כאשר גולש יגיע אליו. במידה ומדובר בתוכן איכותי שיענה על השאלות שיש למבקר באתר, זה יחזק את הסמכות של המוסד שלכם ויעזור לו לרצות להשאיר לכם פנייה. בנוסף ככל שתיצרו יותר תוכן תגדילו את כמות הגולשים שיגיעו כתוצאה מחיפוש בגוגל ובסופו של דבר ישאירו פנייה.

התאמת אתר המוסד למובייל

מרבית הגולשים מגיעים כיום מהנייד ולכן חשוב שהאתר שלכם יהיה מותאם למובייל. אתר מותאם למובייל ידורג גבוה יותר במנועי החיפוש ויאפשר גלישה נוחה, דבר שיגדיל את חווית המשתמש והאפשרות לפנות למוסד שלכם בקלות.

צרו הנעה לפעולה

מטרת הנעה לפעולה באתר היא להגיד לגולש מה עליו לעשות והיא יכולה לבוא לידי ביטוי באמצעות טקסט ואלמנטים גרפים. לדוגמא אם הכנתם כתבה באתר המכללה בנושא: איך לשלב לימודים וקריירה, תוכלו בסופה לכתוב – ״לשיחה עם יועץ לימודים לחצו כאן״. הקישור יפנה לטופס צור קשר.

לשימוש בכפתורים על גבי טפסים מרכיב חשוב בהשגת המטרה שלכם. לדוגמא, עם מדובר בטופס הרשמה לביה״ס חשוב שהטקסט על גבי הכפתור יהיה לפרטים נוספים והרשמה לחץ כאן״.

תפריט צף עם התקשרות בלחיצת כפתור

אחד הדברים החשובים לי ביותר באתר למוסד חינוכי הוא האפשרות ליצור קשר בקלות. באמצעות הוספת תפריט צף שעל גביו כפתור להתקשרות וכפתור לשליחת הודעה בווטסאפ, גולש באתר לא צריך לחפש את עמוד יצירת הקשר ולצאת מהאתר במידה והוא הסתבך. המטרה שלכם היא להנגיש את הדברים כך שיהיו פשוטים ויקלו על המשתמש ליצור איתכם קשר.

שוחד חנימי

״שוחד חינמי״ יכול להיות סרטון וידאו, ספר אלקטרוני ועוד. המטרה שלכם בנתינת שוחד מסוג זה היא לספק לגולש מידע בעל ערך בתמורה לקבלת פרטי יצירת קשר. כך תוכלו להתחיל סוג של מערכת יחסים איתו במהלכה תשלחו לו תוכן איכותי ותגרמו לו להיתפס כמוסד שהוא שואף ללמוד בו. דוגמא לכותרת לשוחד מסוג זה יכולה להיות: ״7 דברים שאתם חייבים לדעת לפני בחירת הישיבה הטובה ביותר עבור ילדכם״.

שימוש בצ׳אט וירטואלי באתר בית הספר

צ׳אט וירטואלי הוא מענה ״אנושי״ שעובד עבורכם 24/7 ויוצר אינטרקציה עם הגולשים באתר. הצ׳אט פועל בשיטה של דחיפה ומציע למבקר עזרה נוספת ומענה על שאלות נפוצות. ע״י כך הוא מניע אותם להשאיר פרטים על מנת שנציג יחזור אליהם וימשיך בתהליך. השימוש בצ׳אט: חוסך הרבה זמן במענה על שאלות רוטיניות ועוזר בסינון פניות לא רלוונטיית.

פופ אפ יציאה

פופ אפ הוא חלוץ קופץ שנועד לגרום לכם להשאיר פרטים. ניתן להשתמש בפופ אפ במקומות שונים באתר. השימוש הנפוץ בפופ אפ יהיה בד״כ בתוך כתבות בבלוג כשלאחר גלילה מסוימת של העמוד תציאו לגולש ״שוחד חינמי״ על מנת לקבל  את הפרטים שלו. שימוש נוסף ונפוץ בפופ אפ הוא כאשר הגולש מנסה לצאת מהאתר וזו ההזדמנות שלכם להציע לו משהו על מנת שישאיר פרטים לפני שהוא עוזב.

לסיכום, השקעתם כסף, זמן ומחשבה באתר שלכם אבל הדבר החשוב ביותר שאתם צריכים להפיק מהאתר הוא פניות של מועמדים. שימוש בשיטות המוזכרות בכתבה יגדילו את מספר הפניות למוסד שלכם בעשרות עד מאות אחוזים.

—-
אני מזמין אתכם לתאם פגישת ייעוץ ראשונית ללא עלות בה אחשוף: 

אני מזמין אתכם לתאם פגישת ייעוץ ראשונית ללא עלות בה אחשוף: 

שתף:

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on email

כתבות נוספות

ייעוץ ראשוני ללא עלות