5 שיטות ייחודיות לפרסום מוסדות חינוך ואקדמיה בדיגיטל

לאחר שצברנו ניסיון רב בקמפיינים למוסדות חינוך ואקדמיה אנו מציגים כמה מהשיטות שפיתחנו ועזרו ללקוחות שלנו להגדיל את מס׳ הנרשמים

הפתגם ״אין חכם כבעל ניסיון״, בהחלט נכון בכל הקשור לפרסום בדיגיטל בכלל ובדגש על מוסדות חינוך ואקדמיה. לאחר שהתנסינו בקמפיינים רבים למוסדות חינוך ואקדמיה, הבנו על מה לשים את הדגש וכיצד להשיג תוצאות טובות יותר ללקוחות שלנו.

צרו מודעה שונה לנשים וגברים

כמו בכל קמפיין צריך להגדיר מי קהל היעד שלנו. הטעות הנפוצה בפרסום של מוסדות חינוך ואקדמיה היא שהם פונים לנשים וגברים עם אותה מודעה ומתייחסים אליהם כקהל יעד זהה.

צריך להבין שמדובר בשני קהלים שונים לחלוטין!

כשפונים לנשים המודעה צריכה להתייחס יותר לרגש וליצור אצלן תמונה של המקום המושלם עליו חלמו עבור הילד או הילדה שלהם. דוגמא למודעה שיכולה לעבוד במקרה הזה היא סרטון המלצה של אמא שמספרת במה רצתה שיעזרו לילד שלה להצליח, איך בפועל המוסד שלכם עזר לו להצליח ומדוע היא ממליצה?

לעומת זאת אצל הגברים המודעה צריכה להתייחס יותר לפן המעשי ולהציג את היתרונות של המוסד ולהתייחס גם לעלות.

לנשים יש יותר משקל בבחירת המסגרת החינוכית עבור ילדם ולכן תקציב הפרסום צריך להיות מופנה יותר אליהן.

צרו ״קהל דומה״ מהורים של תלמידים שלכם

פייסבוק מאפשרת לכם להגיע לקהל מדויק מאוד שרלוונטי עבורכם באמצעות יצירת ״קהל דומה״.

איך זה עובד?

אתם מעלים רשימה של טלפונים או מיילים בכלי יצירת הקהלים ואז בוחרים יצירת קהל דומה. פייסבוק תנתח את הנתונים הדמוגרפיים ותחומי העניין של ההורים של התלמידים שלכם ותציג להורים בעלי מאפיינים דומים את המודעות.

טרגוט מחדש לאנשים שביקרו באתר ובדף שלכם

מרבית האנשים שביקרו באתר או בדף שלכם יעזבו אותו בלי להשאיר פנייה וכנראה שלא יחזרו שוב. בפייסבוק אתם יכולים לטרגט מחדש אותם ולהציג להם שוב מודעות.

איך זה עובד?

יוצרים קהל מותאם אישית ובוחרים אנשים שביקרו באתר או בדף שלכם. באמצעות הגדלת מספר הפעמים שהורה לתלמיד פוטנציאלי נחשף למודעות שלכם יש סיכוי גדול יותר שישאיר פנייה.

נצלו את הפרסום בגוגל כדי למשוך לקוחות מפייסבוק

אם אתם מפרסמים בגוגל ופייסבוק זאת דרך מעולה להשיג תוצאות יותר טובות עבור המוסד שלכם. מה שאתם צריכים זה לעשות שימוש בפיקסל של פייסבוק ולבחור בקהלים מותאמים אישית. את הפיקסל תשתילו בעמוד הנחיתה אליו אתם מביאים תנועה מגוגל.

מי שהגיע לדף ממודעה של גוגל תוכלו לעשות לו טירגוט מחדש כך שייחשף למודעות שלכם בפייסבוק וירגיש שאתם נמצאים בכל מקום.

עשו שימוש בנתונים הדמוגרפיים

באמצעות נתונים דמוגרפיים אתם יכולים לבחור קהל של ״הורים לבני נוער״. מדובר בקהל שבסבירות גבוהה מתאים למה שאתם מציעים.

כדי להפיק את המירב מתקציב הפרסום שלכם ולהגדיל את מס׳ הנרשמים חשוב שתיישמו את השיטות שמוזכרות בכתבה.

—-

אני מזמין אתכם לתאם פגישת ייעוץ ראשונית ללא עלות בה אחשוף: 

 

אני מזמין אתכם לתאם פגישת ייעוץ ראשונית ללא עלות בה אחשוף: 

שתף:

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on email

כתבות נוספות

ייעוץ ראשוני ללא עלות